contact@avocatsavulov.ro +40 744 284 761

Întrebari frecvente

Întrebări frecvente
În general, nevoia de a apela la un avocat este asociată cu existența unui litigiu. În realitate, este necesar să apelați la un avocat ori de câte ori aveți de semnat un act sau de luat o decizie importantă, cu consecințe juridice, ori atunci când aveți nevoie să înțelegeți situația juridică cu care vă confruntați și consecințele pe care le poate produce. Avocatul poate anticipa eventuale erori și poate facilita înlăturarea consecințelor negative ale unor greșeli. În felul acesta se pot evita stări conflictuale și chiar litigii, ceea ce conduce la o diminuare semnificativă a cheltuielilor dvs.
În secțiunea XXXX ne străduim să facem o descriere cât mai clară a conținutului fiecărui serviciu pe care vi-l oferim. Dacă, totuși, aveți nelămuriri în alegerea serviciului, puteți să ne descrieți pe scurt problema dvs., folosind datele noastre de contact și vă vom indica ce serviciu este potrivit pentru rezolvarea problemei dvs.
Da, la momentul achiziționării serviciilor se încheie contractul de asistență juridică, dând clic pe butonul Accept corespunzător. Acest buton se află lângă butonul de acceptare a Termenilor și condițiilor generale. Ulterior, din Panoul de Client veți putea descărca exemplarul dvs.
Durata serviciilor noastre depinde de complexitatea cazului și de volumul nostru de lucru, însă durata maximă preconizată este de 5 zile lucrătoare de la primirea tuturor actelor și informațiilor necesare din partea dvs.
Costul serviciilor noastre depinde de o serie de factori, precum natura și complexitatea acestora. Odată ce selectați serviciile dorite, platforma noastră calculează automat prețul acestora. Puteți în orice moment adăuga alte servicii sau renunța la serviciile selectate, astfel încât pachetul pe care îl achiziționați să fie cel mai potrivit nevoilor și bugetului dvs.
Plata serviciilor se efectuează integral la momentul achiziționării. Deocamdată, singura modalitate de plată pentru serviciile noatre online este prin cardul dvs. de credit sau debit. Este necesar ca titularul cardului să coincidă cu beneficiarul serviciului
Toate tranzacțiile noastre sunt efectuate prin serviciile oferite de Netopia Mobil Pay, care utilizeaza mediul de tranzacționare 3D Secure pentru a garanta siguranța tranzacților online.
Odată ce ați efectuat plata serviciilor, veți primi un mail de confirmare a comenzii. Ulterior veți primi pe mail datele dvs. de acces spre Panoul de Client, în care veți găsi instrucțiunile și informațiile necesare pentru serviciile achiziționate.
După achiziționarea serviciilor noastre, toate comunicările între dvs. și avocat se realizează prin Panoul de Client la care aveți acces folosind parola care vă este alocată. Din acest Panou aveți posibilitatea de a transmite mesaje și documente și tot aici veți primi documentele întocmite de avocat, pe care le puteți descărca.
Dacă aveți nelămuriri în legătură cu documentele transmise de avocat, puteți solicita precizări și clarificări punctuale, folosind căsuța de mesaj din Panoul de Client. Aceste precizări și clarificări pot viza exclusiv problemele și situația deja prezentată și cu privire la care ați primit răspuns prin documentul întocmit de avocat.
După efectuarea comenzii și transmiterea documentelor pe care le considerați necesare, este posibil să fie nevoie de informații suplimentare legate de situația descrisă de dvs., pe care considerați necesar să le transmiteți sau pe care vi le vom solicita noi. Aceste informații pot fi transmise din Panoul de Client, folosind căsuța pentru mesaje și încărcare documente.
Pentru probleme legate de funcționarea site-ului și accesarea Panoului de Client puteți să ne contactați prin oricare din mijloacele oferite în secțiunea contact.