avocatsavulov@gmail.com +40 744 284 761
În secțiunea Servicii ne străduim să facem o descriere cât mai clară a conținutului fiecărui serviciu pe care vi-l oferim. Dacă, totuși, aveți nelămuriri în alegerea serviciului, puteți să ne descrieți pe scurt situația dvs., folosind datele noastre de contact sau prin intermediul Panoului de Client și vă vom indica ce serviciu este potrivit pentru rezolvarea problemei cu care vă confruntați.
Da, pentru prestarea serviciilor juridice online se încheie contractul de asistență juridică pe care îl veți putea descărca din Panoul de Client, împreună cu factura proformă pentru avansul de onoraiu. Plata facturii proforme echivalează cu acceptarea onorariul solicitat și cu încheierea contractului de asistență juridică.
Costul serviciilor noastre depinde de o serie de factori, precum natura și complexitatea acestora, volumul de muncă pe care îl implică. După primirea informațiilor pe care ni le furnizați, vom face o evaluare a situației prezentate și vă vom comunica onorariul solicitat.
Factura aferentă onorariului poate fi achitată prin transfer bancar sau folosind cardul de credit sau de debit. Factura conține un buton care face posibilă plata cu cardul, prin intermediul platformei MobilPay. Este necesar ca titularul contractului de asistență juridică să fie titularul cardului folosit sau al contullui din care se face plata.
Odată ce ați efectuat plata avansului de onorariu și contractul de asistență juridică a fost încheiat, veți primi în Panoul de Client instrucțiunile și informațiile necesare pentru serviciile achiziționate.
Toate comunicările între dvs. și avocat se realizează prin Panoul de Client la care aveți acces din contul dvs. Din acest Panou aveți posibilitatea de a transmite mesaje și documente și tot aici veți primi documentele întocmite de avocat, pe care le puteți descărca.
Dacă aveți nelămuriri în legătură cu documentele transmise de avocat, puteți solicita precizări și clarificări punctuale, folosind căsuța de mesaj din Panoul de Client. Aceste precizări și clarificări pot viza exclusiv problemele și situația deja prezentate și cu privire la care ați primit răspuns prin documentul întocmit de avocat.
După efectuarea comenzii și transmiterea documentelor pe care le considerați necesare, este posibil să fie nevoie de informații suplimentare legate de situația descrisă de dvs., pe care considerați necesar să le transmiteți sau pe care vi le vom solicita noi. Aceste informații pot fi transmise din Panoul de Client, folosind căsuța pentru mesaje și încărcare documente.
Pentru probleme legate de funcționarea site-ului și accesarea Panoului de Client puteți să ne contactați prin oricare dintre mijloacele oferite în secțiunea contact.